رئیس سازمان حج: زمان ثبت‌نام عمره هنوز معلوم نیست | پیشاپیش عذرخواهی می‌کنیم! ۸ راهکار برای مقابله با سختی‌های زندگی دیوان عدالت هم شکایت بازنشستگان در مورد افزایش مستمری‌ها را رد کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهترین رژیم غذایی برای آرتریت یا التهاب مفاصل کدام است؟ پیامدهای استفاده از تلفن همراه در سلامت کودکان مستمری فروردین‌ماه مددجویان سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود بدهی آموزش‌وپرورش به فرهنگیان بابت پاداش پایان‌خدمت ۱۴۰۲ | معوقاتی که تا اسفند پارسال تسویه شد چطور کار و زندگی مان را از هم جدا کنیم؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه ٢۶ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم بارش باران و هوای خنک تا اواسط هفته آینده نشست بررسی راهکار‌های کسب مرجعیت علمی، فناوری و نوآوری در مشهد برگزار شد طوفان با سرعت ۹۰ کیلومتر برساعت سبزوار را درنوردید (۲۶ اردیبهشت) + فیلم از شر دبش تا شهر دبش! رهایی از چوبه دار با ضمانت آقا | روایت بانوی مشهدی محکوم به قصاص که نجات یافت تعرض وکیل قلابی به زنان با تعارف کیک سمی در مشهد + عکس پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس به روز شد راه اندازی خط تولید قطره های چشمی با همکاری شریک آلمانی در مشهد مشارکت ۳۰۰ میلیاردی مردم خراسان رضوی در مرمت مساجد و آثار تاریخی واکاوی روان‌شناختی ۳ پرونده همسرکشی جدید در مشهد تداوم بارش باران در کشور تا پایان اردیبهشت ماه
سرخط خبرها

ریزش بقایای سازه متروپل آبادان جان یک نفر دیگر را گرفت

  • کد خبر: ۱۳۱۴۷۱
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
ریزش بقایای سازه متروپل آبادان جان یک نفر دیگر را گرفت
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان از خروج پیکر یک نفر بر اثر ریزش بخشی از سازه متروپل از زیر آوار خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید فرهانی‌پور اظهار داشت: پیکر متعلق به یک خانم است که پس از رسیدن عوامل آتش‌نشانی آبادان از یک خودروی سواری خارج شده است.

وی افزود: جسد این فرد کشته شده پس از خارج سازی تحویل فوریت‌های پزشکی آبادان شد.

فرهانی‌پور گفت: عوامل آتش‌نشانی آبادان با تجهیزات کامل در محل حادثه حاضر هستند و مشغول جستجو و کمک هستند.

 بخش عظیمی از باقیمانده سازه متروپل آبادان (سمت خیابان سعدی) روز چهارشنبه فرو ریخت.

با فروریختن  بخش‌های دیگری از سازه به جا مانده از برج متروپل آبادان، ماموران امدادی و خدمات رسانی در محل حاضر شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->